- Home/
- Advertorials/
- Oktober 2022/
- Persoonlijke en digitale aandacht voor onze klanten
Persoonlijke en digitale aandacht voor onze klanten
Door L’Oréal Professionele Producten
L’Oréal wil ondernemers in de toekomst graag sneller informeren over nieuwe producten en hen nog beter ondersteunen bij het runnen van hun salon. Daarom laat L’Oréal online en offline elkaar versterken. Het doel? Een écht relevante businesspartner worden voor ondernemers.
Om kappers snel nieuwe producten voor hun salon en klanten aan te kunnen bieden, hebben we zes momenten per jaar ingepland om ondernemers en salonmanagers te informeren. Hoe zo’n lanceringsweek eruitziet?
Elke update begint met een digitale merk update We mailen een video van maximaal 10 minuten vanuit L’Oréal naar alle aangesloten kappers. Wat speelt er en welke producten komen eraan? Dat laten we in deze video zien, zodat jij als eerste op de hoogte bent.
In diezelfde week organiseren we een Digitale commerciële update. Een live contactmoment met ondernemers via Teams, waarin we uitgebreider ingaan op de nieuwe producten. Wat kun je ermee? En welke promoties en sell-out acties kunnen we bieden, afgestemd op jouw salon, team en klanten? Hier kun je vragen stellen en krijg je tips over de perfecte merkuitstraling in je salon. Wil je een product proberen of gelijk aan je assortiment toevoegen? Dan doe je dat eenvoudig en snel via ons digitale orderplatform: L’Oréal Partnershop.
Naast deze online contactmomenten, komen we graag fysiek bij jou langs. L’Oréal is nu namelijk nog meer jouw ideale businesspartner. Niet alleen productgerelateerd, maar ook businessgerelateerd. Hoe kunnen we jou ondersteunen in de salon, bij het bereiken van meer consumenten, bij het opleiden van je team en/of bij jouw jaarplan? Wij nemen echt de tijd om ondernemers te ondersteunen bij hun bedrijf.
Roelof-Jan Hoekstra
Omni Channel Commercial Director
Meer weten?
Mail naar ppdconnect@loreal.com