Columns Columns Het staartje van Wolgang: SMILE In mijn coachingtrajecten werk ik graag met weekthema’s. Dat betekent dat wij elke week focussen op één thema. Bij het weekthema ‘smile’, staan en hangen... Columns Wolfgang Peppmeier: “Stap uit je comfortzone en geloof in jezelf” Normaal sluit Wolfgang Peppmeier ANKO Kapperszaken af met zijn ‘staartje’, maar voor deze speciale editie interviewden wij deze doorgewinterde trainer... Columns De smaak van nostalgie De zoetzure smaak van nostalgie, het is een feit dat nostalgie altijd verleden tijd is. Lees hier de column van Kill & Sant. Columns Terug naar de basis "Ik was zestien toen ik begon aan mijn kappersopleiding en ging meteen bij mijn ouders in de zaak werken." Lees hier het verhaal van de voorzitter van... Columns Herinneringen Tijdens de lockdown in de eerste golf van de coronacrisis hadden we ineens veel tijd. Tijd voor opruimen en reflectie, zo kwamen herinneringen naar boven... Columns Het staartje van Wolfgang Nederland heeft ruim 25.000 kapsalons. Veel zaken lijken op elkaar. Hoe moeten potentiële klanten precies jouw zaak in de grote kolonie pinguïns vinden... Columns Column van de voorzitter Er waren tijden waarin alles gestructureerd verliep. Lees hier het column van de voorzitter. Columns Is ‘anders zijn’ het nieuwe normaal geworden? Anders, wat betekent dat nou eigenlijk? In het woordenboek staat achter ‘anders’ dat het afwijkend is van normaal. Maar is anders daardoor meteen abnormaal... Columns Samen…. Heeft door de samenloop van omstandigheden de behoefte aan samenhorigheid in onze samenleving ons nou samengebracht? …. Of niet? Columns De kracht van SAMEN Wat een enorm heftige tijd hebben we achter de rug. Als kappers, maar ook als vereniging. We zijn een unieke branche, boordevol emoties en we stonden... Columns Samen ervoor gaan Ik loop al wat langer rond op deze planeet en heb een lange ervaring in en met onze branche. De laatste tien jaren viel mij op dat onze branche steeds... Columns Het staartje van Wolfgang: Personal Branding Personal branding is niets anders dan dat wij van onszelf als persoon een sterk merk maken. Als zelfstandige kapper ben je het gezicht van je bedrijf... Columns Ik moet – jij moet – wij moeten! Dennis en Danielle Kil zijn de eigenaren van KIL&SANT. Een creatief bedrijf dat zich richt op het creëren van tribes, culturen, identiteiten en concepten... Columns Vier het leven! Dennis en Danielle Kil zijn de eigenaren van KIL&SANT. Een creatief bedrijf dat zich richt op het creëren van tribes, culturen, identiteiten en concepten... Columns Het staartje van Wolfgang: altijd feest ... Columns 85 Jaar trots en historie! Tijdens het ANKO Haar & Hoofdhuid Event zag ik Yvonne Bosman al in het voorbijgaan, maar ik was blij dat een persoonlijke ontmoeting snel volgde; haar... Columns Mijn naam is Dennis Kil en ik ben een verslaafde! Dennis en Danielle Kil zijn de eigenaren van KIL&SANT. Een creatief bedrijf dat zich richt op het creëren van tribes, culturen, identiteiten en concepten... Columns Het staartje van Wolfgang: “Nooit meer werken” Nooit meer werken. Het is een fenomeen waar ik mijn halve leven al in geïnteresseerd ben. De eerste keer dat ik het gevoel kreeg dat ik eigenlijk niet... Columns “You have to love what you do” Columns OZP, ik luister met jullie mee! Hoewel ik als nieuwe voorzitter van de ANKO al volop aan de slag ben met het ‘gewone’ bestuurderswerk, leer ik de vereniging en al haar geledingen steeds... Columns Het staartje van Wolfgang: “Geweldige branche” Wolfgang Peppmeier is een begrip in de kappersbranche. Hij is hét gezicht van vakblad Tophair. Wolfgang rijdt door het land in zijn Peppmobiel en met ... Vorige artikelenVolgende artikelen